MML-TGI
Market & Media & Lifestyle – TGI (Target Group Index)
MML-TGI znamená výzkum spotřebního a mediálního chování, životního stylu potenciálního a stávajícícho zákazníka. Rozsahem a významem se jedná o hlavní kamen všech komunikačních kampaní. Výzkum je na 15.000 respondentech ročně, sběr těchto dat probíhá vkombinací metod face-to-face a dotazníku, kteří vyplňují repondenti sami - je to z důvodů velkého počtu dotazníků. Tyto data jsou k dispozici kvartálně za předchozí rok (tzv. klouzavé) pololetí.
Sleduje se přes 300 kategorií spotřebitelských produktůa 3000 jednotlivých značek, věnuje se nákupu a spotřebě, má také část věnovanou médiím, způsobu života potenciálních a stávajících zákazníků, názorům, hodnotovému žebříčku, psychologii atd.
MML-TGI je hodně využívaný ohledně zdrojů v oblasti cíleného marketingu, reklamy atd.
(Zdroj:www.Median.cz)